filipochfredrik.blogg.se

En blogg som dagligen uppdaterar om allas våra favoriter Filip Hammar & Fredrik Wikingsson.

Håkans 10 vassaste - enligt Wikingsson

Publicerad 2012-09-16 20:57:46 i Allmänt,

För någon dag sen gjorde Fredrik en spellista med Håkan Hellströms 10 bästa låtar, på Spotify. Här är den, dock inte inbäddad utan enbart titlarna.
 
1. Långa vägar
 
2. Uppsnärjd i Det Blå
 
3. Precis som Romeo
 
4. En midsommarsnattsdröm
 
5. 2 steg från Paradise
 
6. Atombomb
 
7. Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
 
8. Vid protestfabrikens stängsel
 
9. Kom igen Lena!
 
10. Hurricane Gilbert
 

Mina två favoriter är Hurricane Gilbert och Kom igen Lena. Den jag gillar minst är nog 2 steg från Paradise - anledningen är att han har extra gnällig röst i den låten!! Man blir liksom som på spänn av att lyssna på den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela